- Prowadzę szkolenia o bardzo różnej tematyce, specjalizując się w szkoleniach dla szeroko rozumianej administracji publicznej.
- Wśród setek przeprowadzonych przeze mnie szkoleń jest kilka, które realizowane były najczęściej. Poniżej informacje o tych najpopularniejszych.
- Opisane niżej tematy, jak i programy tych szkoleń, które chętnie Państwu prześlę w przypadku zainteresowania konkretnym tematem, są oczywiście przykładowe i większość z nich można zmodyfikować pod Państwa indywidualne potrzeby.
- Zagadnienia, które omawiam podczas szkoleń mogą być dostosowane zarówno do polskiej służby cywilnej, wymiaru sprawiedliwości, jednostek samorządowych, jak i innych instytucji o charakterze publicznym.
- Proszę o e-mail, jeżeli wśród poniższych propozycji nie ma takiej, której Państwo szukacie. Być może będę mógł zaproponować jakieś nowe rozwiązanie dostosowane do Państwa potrzeb.
Dostępne szkolenia:
Po zbadaniu potrzeb instytucji oraz dopasowaniu programów i upewnieniu się, że jestem w stanie spełnić oczekiwania Zamawiającego, realizuję także następujące tematy szkoleń:
- Budowa pozytywnego wizerunku instytucji publicznej
- Skuteczna komunikacja interpersonalna, asertywność oraz pozytywna manipulacja w służbie każdego urzędnika
- Efektywna autoprezentacja i skuteczne wystąpienia publiczne
- Zarządzanie przepływem informacji w urzędzie, czyli efektywna komunikacja wewnętrzna
- Przygotowanie kadry kierowniczej do badań metodą Assessment Center
- Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem w urzędzie
- Zarządzanie czasem i efektywność w organizowaniu zadań w pracy urzędnika
- Czy można skutecznie motywować urzędników nie mając pieniędzy? Materialne i niematerialne narzędzia motywowania w instytucjach publicznych
- Rozmowa oceniająca – jak uczynić ją skutecznym narzędziem zarządzania?
- Skuteczna komunikacja i efektywna współpraca w zespole