Od administrowania do zarządzania – jak zwiększyć efektywność pracowników w instytucji publicznej
Dwudniowe szkolenie skierowane do kierowników każdego szczebla począwszy od kierujących wieloosobowymi stanowiskami pracy aż po dyrektorów generalnych, którzy chcą dużo skuteczniej zarządzać pracownikami i uzyskiwać lepsze efekty wspólnej pracy osiągający jednocześnie większy komfort w zarządzaniu. Szkolenie, które jest jednym z najczęściej przeze mnie realizowanych, zostało oparte na mojej bestsellerowej książce pt. „Kierownik w instytucji publicznej – Jak znaleźć swój własny, skuteczny styl zarządzania”
Uczestnicy szkolenia dowiedzą się:
- Jak zmienia się nasza rola kiedy zostajemy kierownikiem?
- Jak zarządzać żeby być efektywnym i na wszystko mieć czas?
- Jak skutecznie motywować urzędników w warunkach polskiej administracji publicznej?
- Planowanie, delegowanie, nadzorowanie i rozliczanie – jak to robić żeby być skutecznym i uniknąć najczęstszych błędów?