Kierownik w instytucji publicznej – Jak znaleźć swój własny, skuteczny styl zarządzania

Od administrowania do zarządzania – jak zwiększyć efektywność pracowników w instytucji publicznej

Dwudniowe szkolenie skierowane do kierowników każdego szczebla począwszy od kierujących wieloosobowymi stanowiskami pracy aż po dyrektorów generalnych, którzy chcą dużo skuteczniej zarządzać pracownikami i uzyskiwać lepsze efekty wspólnej pracy osiągający jednocześnie większy komfort w zarządzaniu. Szkolenie, które jest jednym z najczęściej przeze mnie realizowanych, zostało oparte na mojej bestsellerowej książce pt. „Kierownik w instytucji publicznej – Jak znaleźć swój własny, skuteczny styl zarządzania”

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się:

  • Jak zmienia się nasza rola kiedy zostajemy kierownikiem?
  • Jak zarządzać żeby być efektywnym i na wszystko mieć czas?
  • Jak skutecznie motywować urzędników w warunkach polskiej administracji publicznej?
  • Planowanie, delegowanie, nadzorowanie i rozliczanie – jak to robić żeby być skutecznym i uniknąć najczęstszych błędów?

Zapytaj o szczegółowy program