Inni o mnie

Paweł Woś

Recenzja pt. „Urzędniku, przeczytaj” w Dzienniku Gazecie Prawnej „Uwielbiam książki Radosława Hancewicza. Bo nie boi się brać na warsztat tematów z pozoru mało spektakularnych. Ale kto wie, czy nie są to właśnie tematy dla wielu z nas najważniejsze. (…) Lubię książki Hancewicza jeszcze z jednego powodu. Mam wrażenie, że naprawdę mają szansę do kogoś trafić. […]

Lech Marcinkowski

Dyrektor Generalny Kancelarii Prezesa Rady Ministrów „Książka Radosława Hancewicza pt. „Kierownik w instytucji publicznej. Znajdź swój własny, skuteczny styl zarządzania” (…) zasługuje na pozytywną recenzję (…) z kilku powodów. Po pierwsze, jest jednym z pierwszych poradników zarządzania w realiach polskiej administracji. Nie jest to podręcznik przedstawiający wiedzę teoretyczną, często opartą o zagraniczne obserwacje. Nie jest […]

Paweł Woś

Recenzja pt. „Superkierownik dla budżetówki” w Dzienniku Gazecie Prawnej: „W księgarniach nie brak poradników o tym, jak być dobrym szefem. A mimo to Radosławowi Hancewiczowi udało się namierzyć i wypełnić ważną lukę na tym rynku. Napisał dobrą i pożyteczną książkę dla wcale niemałego grona kierowników instytucji publicznych. Absolutnie godną polecenia całej kadrze zarządzającej w polskiej […]

Wojciech Zieliński

Były Zastępca Dyrektora Departamentu Służby Cywilnej w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów o książce „Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem w urzędzie”: „Radosław Hancewicz, jak zawsze –  w sposób przystępny i ciekawy – zachęca urzędników do tego, aby lepiej pracowali. Jak podkreśla – obsługa klienta to nie tylko sprawa Pani (Pana) z okienka, […]

Aleksandra Ciopińska

Recenzja w Przeglądzie Służby Cywilnej z grudnia 2012 r.: „Radosław Hancewicz napisał swoją publikację w stylu poradnika. Książka przywodzi na myśl amerykańskie pozycje, które czyta się łatwo i przyjemnie, niejednokrotnie z uśmiechem na ustach. Sam Autor jest ekspertem zawodowo zajmującym się doradzaniem i prowadzeniem szkoleń z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi oraz obsługi klienta. (…) Książka […]

Dagmir Długosz

Dyrektor Departamentu Służby Cywilnej i Państwowego Zasobu Kadrowego w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów „(…) Pan Radosław Hancewicz (…) pełnił funkcję trenera wewnętrznego w służbie cywilnej, w ramach „Programu trenerów wewnętrznych w służbie cywilnej”, realizowanego przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów. Pragnę zaznaczyć, że szkolenia realizowane przez Pana Radosława Hancewicza prowadzone były na bardzo wysokim, profesjonalnym poziomie […]

Małgorzata Naumann

Dyrektor Biura Kadr i Odznaczeń Kancelarii Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej: „Na uwagę zasługuje bardzo dobry kontakt oraz duże zaangażowanie trenera na etapie przygotowania szkolenia (analiza potrzeb szkoleniowych oraz dostosowanie programu do oczekiwań i specyfiki instytucji). Na podstawie zebranych ankiet oraz rozmów z uczestnikami szkolenia można stwierdzić, iż umiejętności trenerskie Pana Radosława Hancewicz oraz samo szkolenie zostały […]

Krzysztof Chojnowski

Prezes Sądu Okręgowego w Białymstoku „Pan Radosław Hancewicz dał się poznać jako osoba kompetentna i dobrze zorganizowana. Cechujący go profesjonalizm, zaangażowanie i odpowiedzialność były zawsze gwarancją rzetelnie wykonanej pracy. Przygotowanie do zajęć nie budziło najmniejszych zastrzeżeń, a sposób ich prowadzenia w formie wykładu połączonego z warsztatami i dyskusją sprawił, iż stały się one bardziej atrakcyjne. […]

Barbara Sawicka

Dyrektor Podlaskiego Ośrodka Doskonalenia Kadr Administracji Publicznej w Białymstoku: „Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy ponieważ każde z dotychczasowych szkoleń było przygotowane i przeprowadzone profesjonalnie, dynamicznie, z dbałością o każdy szczegół i co najważniejsze zaspokajało oczekiwania, często bardzo wymagających uczestników.”