Szkolenie ma na celu przekrojowe omówienie najważniejszych zasad i problemów związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi w administracji publicznej. Jest skierowane do:
- kierowników każdego szczebla począwszy od kierujących wieloosobowymi stanowiskami pracy aż po dyrektorów generalnych
- osób nadzorujących lub koordynujących obszar Zarządzania Zasobami Ludzkimi w urzędzie
- pracowników komórek kadrowych lub personalnych wykonujących zadania związane z obszarem Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Uczestnicy szkolenia dowiedzą się:
- Kierownik w instytucji publicznej – Jak zarządzać żeby być efektywnym i na wszystko mieć czas?
- Jak skutecznie motywować urzędników w warunkach polskiej administracji publicznej?
- Dlaczego oceny okresowe tak rzadko spełniają pokładane w nich nadzieje?
- Jak prawidłowo zorganizować i przeprowadzić proces ocen okresowych, jak uniknąć najczęstszych błędów i jak prawidłowo prowadzić rozmowy oceniające?
- Po co wprowadzono system opisów i wartościowania stanowisk pracy i dlaczego w tak wielu urzędach nie przyniósł on spodziewanych efektów?
- Nabór i wprowadzanie nowych pracowników – kto w urzędzie ma tu coś do zrobienia?
- Jak skutecznie podnosić kwalifikacje zawodowe pracowników w urzędzie?