Były Zastępca Dyrektora Departamentu Służby Cywilnej w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów o książce „Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem w urzędzie”:
„Radosław Hancewicz, jak zawsze – w sposób przystępny i ciekawy – zachęca urzędników do tego, aby lepiej pracowali. Jak podkreśla – obsługa klienta to nie tylko sprawa Pani (Pana) z okienka, ale pracowników urzędu na wszystkich szczeblach i stanowiskach. Dla mnie – urzędnika na co dzień – książka jest wspaniałą inspiracją, żeby się bardziej starać, doskonalić. Nie zawiera ona skomplikowanych i trudnych do użycia narzędzi – raczej przypomina o rzeczach najważniejszych, tworzących dzisiejszy standard obsługi, których przypominanie, raz na jakiś czas, jest konieczne, żeby nie popaść w rutynę. Radosław Hancewicz przedstawia w niej stereotypowego „trudnego klienta”, który wzbudza uśmiech, i podpowiada jak z nim postępować, ale nie oszczędza też urzędników, bezlitośnie podając przykłady ich najczęstszych błędów. Autor wielokrotnie porusza ciekawy wątek relacji między urzędnikiem a klientem, zwracając uwagę na niestosowność wywyższania się urzędników, ale także nie zachęca do zbytniej uległości, w imię zasady „klient nasz Pan”. Książkę odradzam teoretykom, a szczerze polecam urzędnikom.”