Szkolenia dla administracji publicznej. 101 praktycznych wskazówek dla trenerów.

Jest pierwszą na polskim rynku pozycją, omawiającą specyfikę organizacji i prowadzenie szkoleń dla pracowników administracji publicznej.

Dlaczego urząd, po udanym szkoleniu, które przeprowadziłeś, nie zatrudnia cię po raz drugi? Czy urzędnicy starsi wiekiem zawsze są urzędniczymi reliktami rodem z PRL-u? Dlaczego lepiej nie mówić urzędnikom, że „dzięki zwiększonym wysiłkom awansujecie”? – odpowiedzi na te, i inne pytania znajdziecie Państwo w poradniku pt. „Szkolenia dla administracji publicznej. 101 praktycznych wskazówek dla trenerów”.

Wielu szkoleniowców szkolących na co dzień pracowników firm, w którymś momencie swojej kariery zawodowej trafia na grupy szkoleniowe złożone z urzędników. Zderzenie „dwóch światów” bardzo często jest doświadczeniem trudnym, zarówno dla szkoleniowca, jak i szkolonych urzędników. Często, nawet z pozoru błahe niuanse, sprawiają Że prowadzący staje się dla grupy urzędników niewiarygodny i szkolenie się nie udaje. Przyczyn może być wiele, a wiedza o nich jest kluczem do tego, by urzędnicy „kupili” trenera i otworzyli się na komunikację z nim.

Książka Szkolenia dla administracji publicznej. 101 praktycznych wskazówek dla trenerów jest pierwszą na polskim rynku pozycją, omawiającą specyfikę organizacji i prowadzenie szkoleń dla pracowników administracji publicznej. Opisane w niej wskazówki są uniwersalne, ponieważ większość z nich dotyczy pracowników bardzo różnych instytucji: urzędu gminy, urzędu skarbowego, urzędu wojewódzkiego, ministerstwa czy sądu.

Kompendium podzielone zostało na kilka części z których dowiesz się:

  • Co i dlaczego dzieje się na etapie, kiedy ubiegasz się o organizację szkolenia dla administracji  publicznej  oraz dlaczego niektóre rzeczy wyglądają tak dziwnie,     
  • Jak zorganizować szkolenie dla urzędników żeby uniknąć raf, o które może rozbić się twój pomysł,
  • Jak powinien wyglądać początek szkolenia dla urzędników i na co zwrócić szczególną uwagę, żeby nie pogrzebać swoich szans na sukces,
  • Na co zwracać uwagę podczas szkolenia, żeby osiągnąć jak najlepsze efekty, zbudować wiarygodność i mieć zadowolonych uczestników.