Szkolenia dla sądów

Szanowni Państwo

Do tej pory przeprowadziłem blisko 4000 godzin zajęć szkoląc urzędników różnych instytucji. Prowadzę szkolenia o bardzo różnej tematyce. Poniższe tematy, jak i programy tych szkoleń, które w razie zainteresowania chcę Państwu zaproponować, są oczywiście przykładowe i większość z nich można zmodyfikować pod Państwa indywidualne potrzeby.

W 2016 r. chcę Państwu zaproponować realizację następujących szkoleń, które do tej pory najczęściej realizowałem w sądach:

1. Ocena okresowa w sądzie jak sprawić żeby nie była fikcją? [Pobierz program]

2. Opisywanie i wartościowanie stanowisk pracy – jak realnie i skutecznie wprowadzić ten system w sądzie? [Pobierz program]

3. Efektywny kierownik sekretariatu i oddziału kluczem do sukcesu sądu [Pobierz program]

4. Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem w sądzie [Pobierz program]

 

Z moich szkoleń korzystały dotychczas m.in.:

  • Sąd Okręgowy w Radomiu [REFERENCJE]
  • Sąd Okręgowy w Toruniu
  • Sąd Okręgowy w Zamościu
  • Sąd Rejonowy dla Warszawy-Śródmieścia w Warszawie
  • Sąd Rejonowy Gdańsk-Południe [REFERENCJE]
  • Sąd Rejonowy w Augustowie
  • Sąd Rejonowy w Białymstoku [REFERENCJE]
  • Sąd Rejonowy w Biłgoraju
  • Sąd Rejonowy w Ciechanowie
  • Sąd Rejonowy w Elblągu [REFERENCJE]
  • Sąd Rejonowy w Kwidzynie [REFERENCJE]
  • Sąd Rejonowy w Mińsku Mazowieckim [REFERENCJE]
  • Sąd Rejonowy w Nowej Soli
  • Sąd Rejonowy w Olsztynie
  • Sąd Rejonowy w Ostródzie
  • Sąd Rejonowy w Suwałkach [REFERENCJE]
  • Sąd Rejonowy w Szczytnie
  • Sąd Rejonowy w Wyszkowie [REFERENCJE]
  • Sąd Rejonowy w Zamościu [REFERENCJE]
  • Prokuratura Okręgowa w Białymstoku

Oprócz jednostek wymiaru sprawiedliwości z moich szkoleń korzystały m.in.:

  • Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej
  • Ministerstwo Zdrowia
  • Komenda Główna Straży Granicznej
  • Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
  • Krajowa Szkoła Administracji Publicznej [REFERENCJE]

Wśród innych tematów szkoleniowych, którymi się zajmuję są:

 

Budowa pozytywnego wizerunku instytucji publicznej

 

Organizowanie i nadzorowanie profesjonalnej obsługi w urzędzie

 

Zarządzanie przepływem informacji w urzędzie

 

Efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi w instytucji publicznej

 

Efektywna autoprezentacja i skuteczne wystąpienia publiczne

 

Skuteczna komunikacja interpersonalna, asertywność oraz pozytywna manipulacja w służbie każdego urzędnika