Opinie

Opinia o moim szkoleniu pt. „Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem w urzędzie”:

„Bardzo fajny trener z poczuciem humoru. Szkolenie szalenie profesjonalne.”

Inspektor w Świętokrzyskim Urzędzie Wojewódzkim w Kielcach

Opinia o moim szkoleniu pt. „Nowoczesny urząd w relacjach z obywatelem – budowa wizerunku urzędu”:

„Szkolenie wypełniło moje oczekiwania wobec wiedzy, którą chciałam uzupełnić. Pozostałe informacje usystematyzowały i uporządkowały moją wiedzę, którą już posiadałam”

Rzecznik prasowy Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Zielonej Górze

Opinia o moim szkoleniu pt. „Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem w urzędzie”:

„Jestem bardzo zadowolony z czystym sumieniem polecam każdemu”

Podinspektor z Urzędu Miejskiego w Gdańsku

Opinia o moim szkoleniu pt. „Nowoczesny urząd w relacjach z obywatelem – budowa wizerunku urzędu”:

„Chciałbym wyrazić pełne uznanie i pochwalić profesjonalne przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia w ramach projektu Akademia PR. Osoba trenera prowadzącego zajęcia była bardzo dobra. Potrafiła nawiązać stały kontakt z uczestnikami szkolenia angażując ich do wspólnej, merytorycznej pracy i zachęcić do dyskusji nad omawianymi problemami”

Podinspektor ds. informacji i promocji. UM w Stargardzie Szczecińskim